Podstrona: Publikacje / Wizytówka pracownika PRz

Publikacje

red. Iwona Wojciechowska
  1. Wojciechowska Iwona, Market approach to educational services in Polish higher education, w: „Modern Management Review”, vol. XXIV, 26 (4/2019), str. 59-65. http://mmr.prz.edu.pl/gfx/mmr/files/mmr_4_2019/06-wojciechowska.pdf
  2. Wojciechowska Iwona, Social media as the important means of communication of universities with their surroundings,  w:  "Economic Development: Theory, Methodology, Management. Scientific Works and Theses", Nemoros s.r.o., Prague, Czech Republic 2019, str. 27-31.
  3. Wojciechowska Iwona, Analysis of the activity of Polish universities on Facebook, w: „Modern Management Review”, vol. XXIII, 25 (4/2018), str. 297-316. http://doi.prz.edu.pl/pl/pdf/zim/378
  4. Wojciechowska Iwona, Skala wykorzystania social mediów przez szkoły wyższe w Polsce, w: „Modern Management Review”, vol. XXV,  25 (1/2018), str. 169-182. http://doi.prz.edu.pl/pl/pdf/zim/331
  5. Wojciechowska Iwona, Spójność wizerunku w polityce, w: „Humanities and Social Sciences”, vol. XVIII, 20 (3/2013), str. 225-237. https://oficyna.prz.edu.pl/zeszyty-naukowe/humanities-and-social-sciences/hss-20/hss-20-3-2013
  6. Gugnin Oleksandr, Wojciechowska Iwona, Polityczne technologie jako instytucjonalny środek komunikacji rynkowej, w: “Institutional Vector of Economic Development” 6(1) No 11, Melitopol Institute of Public and Municipal Administration of The “Classical Private University”, Melitopol (Ukraina) 2013, str. 28-34.
  7. Wojciechowska Iwona, Wykorzystanie strategii maksymalizacji addytywnej użyteczności (MAU) przy wyborze szkoły wyższej, w: „Instytucjonalne transformacje w społeczeństwie: światowe praktyki i ukraińskie realia” Materiały IV Międzynarodowej Konferencji Naukowo–Metodycznej, Instytut Zarządzania Państwowego i Lokalnego w Melitopolu, Melitopol (Ukraina) 2009, str. 191-193.
  8. Wojciechowska Iwona, Umiejętności psychospołeczne i interpersonalne niezbędne w pracy zawodowej i w życiu osobistym, Zespół Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie, Rzeszów 2008.
  9. Wojciechowska Iwona, Przedstawiciel handlowy, Zespół Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie, Rzeszów 2008.
  10. Ślusarczyk Stanisław, Wojciechowska Iwona, Znaczenie public relations w kreowaniu postaw innowacyjnych, w: Roczniki Nauk Społecznych: Ekonomia i Zarządzanie, Zeszyt 3(2004), Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Lublin 2004, str. 203-213. http://czasopisma.tnkul.pl/index.php/rns/article/view/6607/0?fbclid=IwAR1xVBO8u3Nn0ZB3ggBpdlLf1FKx5_us3W_ejs3SohtEHhYlVOoZplX499k
  11. Ślusarczyk Stanisław, Wojciechowska Iwona, Współczesne tendencje w  marketingu  międzynarodowym, w: Zamojskie Studia i Materiały: Ekonomia, Zeszyt 3, Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Zamościu, Zamość 2004, str. 225-232.
  12. Wojciechowska Iwona, Wpływ silnej marki na sukces rynkowy firmy, w: „Ekonomia: Problemy teorii i praktyki”, Zeszyty Naukowe Nr 140, Uniwersytet Państwowy w Dniepropietrowsku, Dniepropietrowsk (Ukraina) 2002, str. 161-166.
  13. Wojciechowska Iwona, Z metodyki kształcenia przedmiotów ekonomicznych, w: „Ku nowej szkole”, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2002, str.93-104.
  14. Wojciechowska Iwona, Banknoty i monety euro – co je łączy a co dzieli?, w: Scenariusze lekcji o Unii Gospodarczej i Walutowej, Podkarpacki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli, Rzeszów 2002, str. 113-125.
  15. Wojciechowska Iwona, Marketing usług agroturystycznych, w: Poradnik agrobiznesu, Zespół Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie, Rzeszów 2002, str. 19-71.

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję