Członkostwo w organizacjach:
- Ekspertka w Sektorowej Radzie ds. Kompetencji Sektora Komunikacji Marketingowej
https://radasektorowa-komunikacja.pl/o-radzie-2/komitet-ekspercki/ - Członkini Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu
http://trenerzy.org.pl/trenerzy/%specjalizacja%/iwona-wojciechowska/ - Członkini Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej
http://www.ptks.pl/j3x/index.php/pl/ - Członkini Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu
https://pntm.pl/ - Ekspertka HR Polska
http://www.hrpolska.pl/hr/baza-specjalistow/specjalista_iwona-wojciechowska - Ekspertka w Instytucie Badań Edukacyjnych
https://ibe.edu.pl/index.php/pl/o-instytucie/misja
Członkostwo w komisjach i zespołach uczelnianych:
- Wiceprzewodnicząca Komisji ds. Mobbingu i Dyskryminacji na Politechnice Rzeszowskiej
- Członkini Zespołu Metodycznego Centrum Doskonałości Dydaktycznej Politechniki Rzeszowskiej
- Członkini Rady Wydziału Zarządzania (2020-2024)
- Członkini Zespołu ds. koordynacji i monitorowania Strategii Rozwoju Wydziału Zarządzania
- Koordynatorka Zespołu ds. komunikacji z otoczeniem Wydziału Zarządzania (2020-2025)
Uczestnictwo w projektach:
- Członkini zespołu zarządzającego projektem pt. „Minimalizowanie zjawiska drop-out w Politechnice Rzeszowskiej”, finansowanego dzięki wsparciu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego (FERS 2021-2027).
Celem projektu jest przeciwdziałanie przedwczesnej rezygnacji studentów ze studiów oraz zwiększenie efektywności zarządzania procesem kształcenia na uczelni. Inicjatywa stanowi odpowiedź na potrzeby środowiska akademickiego, studentów i kandydatów – oparta jest na wynikach badań oraz analizie czynników wpływających na rezygnację z dalszego kształcenia.
W ramach projektu zaplanowano wdrożenie kompleksowego systemu monitorowania zjawiska drop-out oraz zestawu elastycznych działań wspierających zarówno studentów, jak i kadrę akademicką. Opracowane rozwiązania będą dopasowane do specyfiki poszczególnych kierunków, potrzeb środowiska akademickiego oraz oczekiwań kandydatów na studia.
Projekt realizowany będzie do 31 grudnia 2028 roku.

